تراوشات مغز پریود من

کاش بیداری و آرامش جمع می شدند

تراوشات مغز پریود من

کاش بیداری و آرامش جمع می شدند

مزایای مهپاره ی امید

ماهواره امید به فضا پرتاب شد و بنظر می رسد ماموریت غیر ممکن را ممکن ساخت. از وزیر مخابرات و همه زحمتکشان این علوم ارزشمتد کمال سپاس را داریم که بالاخره بعد از سالها سیطره ماهواره ها بر فضای ایران ، با ارسال امید به فضا بزودی کانال های خطر آفرین بطور کامل از فضای میهن پاک می گردد.

البته ناگفته نماند در همین حد آزمایشی هم امید خوب توانسته کانال های مسئله دار را پارازیت انداخته و در ساعات پیک پر بیننده بی اثر نماید. کانال های بی هویت قربانیان حضور امید هستند.

بدون شک هر اقدامی که ارتباط مردم را با بیرون از مملکت قطع کند و آنها را مجاب به نشستن پای سیمای محبوب نماید از تایید ما مردم ایران برخوردار است و جای شک باقی نمی ماند همین برنامه های بشدت عالی سیمای کشور از سرمان هم زیاد است.

انتظار میرفت بالاخره دست روی دست نمی ماند و فکری بکر به سرانجام خواهد رسید. جالب اینکه بسرعت به این مهم نایل و مقدمات پرتاب امید فراهم شد و این چیزی نیست جز نبوغ جوانان دانشمند مان!

بدینوسیله از مسئولین محترم دولت انقلاب نهم میخواهیم هر چه سریعتر نسبت به زدودن آثار مخرب بیگانه بطور کامل همت گمارده و شر آنها را از سر مردم عزیز کم گردانند.

اینترنت بعنوان یکی از خطرناک ترین پدیده های تکنولوژی امروز جهان با وجود فیلترینگ کماکان خطر ساز است و با انواع فیلتر شکن ها قابل دسترسیت. این ابزار خائنین را هم بطور کل از میان برداند و برای همیشه کور نمایند تا وقت مفید ما ایرانیان برای آن صرف نشود.

سینما که همواره تحت کنترل و مدیریت صحیح مسئولان بوده اما بازهم گاه گداری آثار مخرب بیگانه پسند از آن درز میکند اساسا برای کشور ما ارزش و ضرورتی ندارد.آن را هم برای همیشه تعطیل نمایند.

مطبوعات بلای جان جامعه ما با آن قلم های مسموم را نمیتوان با تسامح و تساهل تحمل کرد. بهتر است در همه روزنامه های بد و خوب را گل بگیرند زیرا سگ زرد برادر شغال است.

دانشگاه ها هم لانه فساد است و گناهش بشتر از ثوابش است آن را هم بدون هیچ بهانه ای میتوان تعطیل نمود برای همیشه.امروزه آنقدر تحصیل کرده مدرک دار داریم که تا سی سال دیگر نیازی به دانشگاه نیست.

رادیو هم اساسا برای ما کار مفیدی نمی کند بهتر است قطع شود.

از همه مهمتر برق است. اگر دولت خدمتگذار برق سراسری کشور را قطع کرده ونیروگاه ها را تعطیل کند خود بخود همه افساد عالم برطرف خواهد شد.

دست آخر باید از مضرات مویایل هم نام ببرم که مردم ما را اسیر خود کرده و همه روزه جوانان ما را بخود مشغول داشته است. این را هم از قلم نیندازند و شرش را کم نمایند. موبایل به چی درد مردم میخورد؟

آیا خاورمیانه اصلاح میشود؟

در پاکستان به تجمع مردم در مسجدی حمله شده و سی انسان در حال عزا داری به قتل رسیدند. زایرین اربعین در کربلا مورد حمله قرار گرفته و تعدادی از آنان بوسیله انفجار بمب انتحاری کشته شدند. حماس بعضی از اهالی غزه را بدلیل عدم همکاری یا خبر رسانی برای نیروهای اسراییلی تحت فشار و شکنحه قرار می دهد. آتش بس بین حماس و اسراییل شکننده است و دایم نقض میگردد. هواپیمای بدون خلبان آمریکا نقاط شمال غرب پاکستان را که گمان میرود محل اختفای القاعده است بمباران کرد. اینها تعداد کمی از اخبار روزانه منطقه ای از عالم بنام خاور میانه است.منطقه ای که در قاره آسیا واقع و یک میلیارد جمعیت را در خود جای داده است. از شمال به ماورالنهر و از جنوب به اقیانوس هند ، از غرب به مدیترانه و از شرق به هیمالیا متصل است. نود و هشت درصد جمعیت آن مسلمان و دو درصد شامل بیست و شش دین مختلف از جمله یهود می باشد.

آنچه گفته می شود همه یکصدو بیست و چهار هزار پیامبر مبعوث شده از سوی خداوند برای زمینیان، فقط به این منطقه عالم یعنی خاورمیانه فرستاده شده اند. یعنی احتمالا بقیه جهان خاکی نیاز به پیامبر نداشته اند و مردم خاورمیانه همه ظرفیت ارسال نبی از سوی خداوند را بخود اختصاص داده اند.

اگر جمعیت شش میلیاردی جهان امروز را به عدد پیامبران مرسل بخش کنیم به ازای هر چهل و هشت هزار نفر یک پیامبر برای آنان مبعوث شده در حالیکه این تعداد پیامبر را اگر بر عدد یک میلیارد جمعیت خاورمیانه تقسیم کنیم می شود هر هشت هزار نفر یک پیامبر !

این مردم خاورمیانه که خداوند هم در اصلاح آنان همه همت خود را بکار بسته و یکصد و بیست و چهار هزار پیامبر برای هدایت آنها روانه کرده چطور مردمی هستند؟

از جمعیت یک میلیاردی خاورمیانه بطور متوسط فقط یازده در صد باسوادند و کمی بیشتر از شش درصد آنها دارای تحصیلات آکادمیک هستند. ثروت سرزمین های خاورمیانه شامل منابع عظیم نفت و گاز و معادن غنی بوده که خود این مردم تنها بیست و سه و سه دهم درصد آنرا میتوانند استخراج کنند. کشاورزی در این سرزمینها به شکل عموما سنتی بوده و هرزآبی در سرتاسر این منطقه نسبتا کم آب جهان معمول است. رشد صنعتی خاورمیانه شامل بیست و هفت کشور تنها دو  و دو دهم درصد از کل جهان است. البته با دارا بودن منابع غنی ثروت های زیر زمینی کماکان خاور میانه بعنوان ثروتمند ترین سرزمین قاره ای جهان شناخته می شود.

با تمام این احوال امروز این منطقه عالم از چنان پتانسیل بزرگ بحران برخوردار است که ده ها خبرگزاری رسمی و هزاران کارمند خبرساز عالم را بخود اختصاص داده است. ارزش سهام بورس های مهم جهان نیز همواره مترصد اخبار این سرزمین بوده و شاخص ها با اتفاقات خاورمیانه بحرکت در می آیند. خاورمیانه بازار مصرف بیش از بیست و نه درصد کل کالاهای ساخته شده جهان صنعتی غرب است و این رشد مصرف حتی در دوران رکود اقتصادی امروز دنیا همچنان مایه امیدواری کشورهای صادر کننده است.

خاورمیانه جاییست که خداوند از اصلاح و هدایت مردمش دست شسته ولی غرب و جهان صنعتی هنوز هم به آن امیدوار است.. نه برای اصلاح و هدایت که برای بحران !

حواشی پرتاب ماهواره امید

۱- ماهواره ایرانی امید از کشف یک امامزاده بین زحل و مریخ خبر داد 

۲- یک پیام دیگر ماهواره امید: جون مادرتون اینقدر مسخرم نکنید! 

3- سردار رادان: پس از قرار گرفتن امید در فضا، به ناهید و زهره تذکر داده شد حجاب خود را رعایت کنند! 

4- ماهواره ی بی جنبه ایرانی از سیاره زهره خواستگاری کرد   

5- بنا بر آخرین اخبار ماهواره امید در حال عبور از آسمان قزوین متوقف و مفقود گردید 

6- توسط ماهواره ی امید برای اولین بار پرچم ایران در سیاره ی مریخ برافاشته شد : به سیاره ی شهید پرور مریخ خوش آمدید. 

7- دکتر دستور داد: با ورود ماهواره امید به فضا، سیاره زهره باید چادر سرش کنه  

8- ماهواره امید به علت روبرو نشدن با نقشه رژیم صهیونستی از ادامه دور زدن زمین منصرف شد. درود بر این دلاور ایرانی

آخرین پیام یه دونه کارت شارژ 2000 تومنی ایرانسل بفرستید تا بازم پیام بدم

پیام دکتر به موجودات فضایی!!

ماهواره ایرانی حامل پیام احمدی نژاد با موفقیت در مدار زمین قرار گرفت

 

 

زمان: ساعاتی پس از قرار گرفتن ماهواره در مدار زمین

مکان: مرکز مطالعات فضایی مریخ

 

مریخی 1: اینجا را ببین یک سیگنال ناشناخته از فضا دریافت کردم

مریخی2: ببینم …… انگار یه پیام صوتیه براش یه جواب بفرست

مریخی1: به جواب ما واکنش نشون داد احتمال داره یه موجود هوشمند باشه

صدای احمدی نژاد شنیده می شود: الله اکبر الله اکبر الله اکبر این صدای انقلاب ایران است این صدای دولت مهرورز است……

لحظاتی بعد با تلاش مریخی ها تصویر احمدی نژاد روی مانیتور ظاهر می شود. او با عرق گیر و زیر شلواری مقابل وب کم نشسته و به لپ تاپ خیره شده

مریخی 2: این تصویر را انالیز کنید ببینیم این چیه

مریخی 1: انالیز اینها را نشون میده: قد 75 سانتیمتر، دارای پوشش ناقص پشم در سطح بدن و برخی نواحی صورت، حجم مغز نامشخص

مریخی2: زیاد تکامل یافته به نظر نمیرسه

مریخی 1: موجود ناشناخته اگه صدامو میشنوی جواب بده یک مریخی صحبت می کنه

احمدی نژاد: الله اکبر … الله اکبر ….. اللهم کن لولیک الحجه ابن الحسن ولیا و حافظا و ……

مریخی 2: برو سر اصل مطلب

احمدی نژاد: اصل مطلب اینه که ما امادگی داریم ارزشهامون را به مریخ صادر کنیم اگر هم بخواهید راه و چاه زمین را بهتون نشون میدم که بفهمید اینجا کی  به کیه. من محمود هستم میشه گفت روی کره زمین موجود مهمی به حساب میام …….

مریخی1: ما از زمین یک مقدار اطلاعات کلی داریم ولی شما هم اگر بتونید بیشتر ما را روشن کنید ممنون میشیم

احمدی نژاد: الانه روشنت می کنم. ببین جانم روی زمین کلن دو تا نیمکره هست که اون نیمکره غربیش چیز زیاد جالبی نیست و اصلن اون را بزارید کنار، توی نیمکره شرقی هم یکی دو تا کشور نسبتن خوب مثل چین و روسیه هست ولی اصل کاری ایرانه البته نه همه اش، بیشتر قسمت خوبش به قم و جمکران و یه قسمت از تهران که حوالی میدون پاستوره مربوط میشه نمی دونم اونجاها را بلدین یا نه ……

مریخی 2: با این حساب روی کره زمین کلی فضا هدر رفته

احمدی نژاد: همینطوره. اصلن کل مشکل تمدن بشری از همین جا ناشی میشه. اگر همه دنیا توی قم بود یا بر عکس دیگه دنیا گلستان میشد و ما مشکلی نداشتیم ولی جای نگرانی نیست اگه من 4 سال دیگه هم رییس جمهور باشم برای اون هم برنامه دارم اول مشکلات جهان را حل می کنم بعد میایم سراغ شما و ارزشهامون را بهتون صادر می کنم

مریخی 2: این ارزشها چیه که هی میگی؟

احمدی نژاد: ببینید پیاده کردن ارزشها کار سختی نیست فقط باید طرح تفکیک را پیاده کنید نزارید کسی چکمه بپوشه یا دنبال مدهای مبتذل غربی بره و زنها حجابشون را رعایت کنن و …..

مریخی 2: حجاب چیه؟

احمدی نژاد: یعنی زنها باید موهاشون را بپوشونن

مریخی 1: مریخیها مو ندارن به جاش ما یه خرطوم روی سرمون داریم بعدش هم ما زن نداریم تک جنسیتی هستیم

احمدی نژاد: خب فرقی نمیکنه مردها هم باید خرطومشون را بپوشونن

مریخی 1: ببین محمود جان وقتی میگم تک جنسیتی یعنی مرد هم نداریم. وقتی موجودی دو جنسیتی نباشه دیگه تقسیم بندی زن و مرد معنا پیدا نمیکنه

احمدی نژاد: خیلی بد شد اینجوری پیاده کردن ارزشها یه کم سخت میشه ولی نگران نباشید حتمن براش راه حلی پیدا میشه شاید مثلن بشه اول دو تا جنس ایجاد کرد بعد جداشون کرد یا …….

مریخی 2: حالا شما چه اصراری داری ارزشهای خودت را توی مریخ پیاده کنی؟

احمدی نژاد: خب اخه شما نمی دونید این ارزشها چقدر خوبه. ببینید ارزشها نشون میده چی خوبه چی بد. هر چیزی بر اساس اینکه کی و به چه منظوری ازش استفاده کنه میتونه خوب یا بد باشه یا حتی چیزی که یه زمانی خوب بوده بعدن بد بشه و بر عکس در نتیجه فهمیدن اینکه چی خوبه چی بد کار هر کسی نیست و فقط یه نفر اون را میفهمه که اون را به دولت میگه و دولت هم باید مردم را ارشاد کنه که اونجوری رفتار کنن

مریخی 2: مرسی ولی نیازی نیست شما تو زحمت بیوفتی توی مریخ به استثنای افراد زیر 18 سال بقیه خودشون میفمن چی خوبه چی بده

احمدی نژاد: خب اوضاع روی زمین یه کمی متفاوته اینجا نفهمیدن ادمها کمی بیشتر طول میکشه یعنی تقریبن تا اخر عمر و حکومت وظیفه داره مراقبشون باشه….  ببینید ما غیر از حجاب ارزشهای دیگه هم داریم خب  حالا میگم بزارید یه کم ارزشهامون را به عنوان اشانتیون صادر کنیم اگه خوشتون امد بقیه اش را هم صادر می کنیم

مریخی 2: نه اقا ممنون این چیزها به درد ما نمیخوره

احمدی نژاد: شما هم که مثل روشنفکرهای امریکایی حرف می زنید البته تعجبی هم نداره من روی زمین هم تنها هستم حالا فهمیدم توی کهکشان راه شیری هم تنها هستم اینجا هم فقط یکی مثل فاطمه رجبی من را درک میکنه که یه تنه در برابر حجمه فرهنگی دشمنان ایستاده اصلن امریکا و اروپا یک طرف رجبی هم یک طرف

مریخی 1: این رجبی چیه؟ کشوره؟

احمدی نژاد: نه یعنی آره … همونطور که امام فرمود ” بهشتی یک ملت بود ” بر همین اساس رجبی هم یک کشور بود یا هست

مریخی 2: کنجکاو شدم میشه تصویر رجبی را برای ما بفرستید ببینیم چیه؟

احمدی نژاد: آره اتفاقن عکس ایشون را روی لپ تاپم دارم الان براتون سند می کنم

مریخی 2: این تصویر را انالیز کنید ببینیم چی دستگیرمون میشه

مریخی 1: نتیجه انالیز نشون میده رجبی عبارت است از یک توده مشکی که یک دماغ ازش بیرون زده

مریخی 2: خب اون توده مشکی که هیچ هرچی هست باید توی همون دماغ باشه

احمدی نژاد: راستی این را هم بگم که تازگیها استکبار جهانی یه زن ایرانی بی حجاب را فرستاده بود اونجاها طرف شما گفتم یه وقت اگر دیدیدش گول نخورید فکر کنید زن ایرانی اون شکلیه ها. الگوی ما همین خانم رجبیه که دیدید. انشا الله تا چند سال دیگه خانم رجبی را به عنوان اولین زن ایرانی ارزشی میفرستیم مریخ تا این توطئه هم خنثی بشه

مریخی 2: خب هر وقت امد قدمش روی چشم خیلی از اشناییتون خوشحال شدم ما هم دیگه با اجازه اتون رفع زحمت کنیم

احمدی نژاد: ااا ِ …. کجا؟ صبر کن تازه داشتیم اشنا میشدیم ….. میگم این ارزشها …. الو ….. الو …….. بابا لااقل یه عکسی چیزی از خودتون برام میفرستادید الان کی حرف من را باور می کنه؟ …….این هم میشه مثل هاله نور ……..بخشکی شانس ….. 

 

منبع : خیلی جاها خوندم نمیدونم کدوم منبیع اصلیه

فایده گاو بودن را بنویسید

با سلام خدمت معلم عزیزم و عرض تشکر از زحمات بی دریغ اولیاء و مربیان مدرسه که در تربیت ما بسیار زحمت میکشند و اگر آنها نبودند معلوم نبود ما الان کجا بودیم.

 اکنون قلم به دست میگیرم و انشای خود را آغاز میکنم.

  البته واضح و مبرهن است که اگر به اطراف خود بنگریم در میابیم که گاو بودن فواید زیادی دارد. من مقداری در این مورد فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که مهمترین فایده ی گاو بودن این است که آدم دیگر آدم نیست، بلکه گاو است.

هرچند که نتیجه گیری باید در آخر انشاء باشد.

 بیایید یک لحظه فکر کنیم که ما گاویم. ببینیم چقدر گاو بودن فایده دارد.

مثلا در مورد همین ازدواج که این همه الان دارند راجع به آن برنامه هزار راه رفته و نرفته و برگشته و... درست میکنند.

هیچ گاو مادری نگران ترشیده شدن گوساله اش نیست. همچنین ناراحت نیست اگر فردا پسرش زن بگیرد، عروسش پسرش را از چنگش در می آورد.  

وقتی گاوی که پدر خانواده است میخواهد دخترش را شوهر دهد، نگران جهیزیه اش نیست.

نگران نیست که بین فامیل و همسایه آبرو دارند. مجبور نیست به خاطر این که پول جهاز دخترش را تهیه نماید، برای صاحبش زمین اضافه شخم بزند یا بدتر از آن پاچه خواری کند.

گوساله های ماده مجبور نیستند که با هزار دوز و کلک دل گوساله های نر را به دست بیاورند تا به خواستگاریشان بیایند، چون آنها آنقدر گاو هستند که به خواستگاری آنها بروند.

از طرفی هیچ گوساله ماده ای نمیگوید که فعلا قصد ازدواج ندارد و میخواهد ادامه تحصیل دهد. تازه وقتی هم که عروسی میکنند اینهمه بیا برو،بعله  برون، خواستگاری، مهریه، نامزدی، زیر لفظی، حنا بندان، عروسی، پاتختی، روتختی، زیر تختی، ماه عسل، ماه..زهر، طلاق و طلاق کشی و.... ندارند.

گاوها حیوانات نجیب و سر به زیری هستند.آنها چشمهای سیاه و درشت و خوشگلی دارند.

 شاعر در این باره میگوید:

سیه چشمون چرا تو نگات دیگه اون همه صفا نیست

سیه چشمون بگو نکنه دلت دیگه پیش ما نیست

هیچ گاوی نگران کرایه خانه اش نیست. نگران نیست نکند از کار اخراجش کنند.

گاوها آنقدر عاقلند که میدانند بهترین سالهای عمرشان را نباید پشت کنکور بگذرانند.

گاوها بخاطر چشم و همچشمی دماغشان را عمل نمی کنند. شما تا حالا دیده اید گاوی دماغش را چسب بزند؟ شما تا حالا دیده اید گاوی خط چشم بکشد؟

گاوها حیوانات مفیدی هستند و انگل جامعه نیستند. شما تا کنون یک گاو معتاد دیده اید؟

گاوی دیده اید که سر کوچه بایستد و مزاحم ناموس مردم  شود؟ آخر گاوها خودشان خواهر و مادر دارند.

ما از شیر، گوشت، پوست، حتی روده و معده ی گاو استفاده میکنیم.

آقای طاعتی زاده معلم خوب حرفه و فن ما گفته که از بعضی جاهای گاو در تهیه همین لوازم آرایش خانم ها (که البته زشت است) استفاده میشود.

ما حتی از دستشویی بزرگ (پشگل) گاو هم استفاده میکنیم.


 
تا حالا شما گاو بیکار دیده اید؟ آیا دیده اید گاوی زیراب گاو دیگری را پیش صاحبش بزند؟

تا حالا دیده اید گاوی غیبت گاو دیگری را بکند؟

آیا تا بحال دیده اید گاوی زنش را کتک بزند یا گاو ماده ای شوهر خواهرش را به رخ شوهرش بکشد؟ و مثلا بگوید از آقای فلانی یاد بگیر. آخر توهم گاوی؟! فلانی گاو است بین گاوها..

تازه گاوها نیاز به ماشین ندارند تا بابت ماشین 12 میلیون پول بدهند و با هزار پارتی بازی ماشینشان را تحویل بگیرند و آخرش هم وسط جاده یه هویی ماشینشان آتش بگیرد.

هیچ گاوی آنقدر گاو نیست که قلب دیگری را بشکند. البته شاعر باز هم در این مورد شعری فرموده است:

 گمون کردی تو دستات یه اسیرم

دیگه قلبم رواز تو پس میگیرم

 دیده اید گاو نری به خاطر به دست آوردن ثروت پدر گاو ماده به او بگوید: عاشقت هستم"!! سرت سر شیر است و دمت دم پلنگ !!

 دیده اید گاو پدری دخترش را کتک بزند!؟

گاو ها در جامعه شان فقر ندارند. گاوها اختلاف طبقاتی ندارند. دخترانشان به خاطر وضع بد خانواده خود فروشی نمیکنند.

آنها شرمنده زن و بچه شان نمیشوند. رویشان را با سیلی سرخ نگه نمیدارند. هیچ گاوی غصه ی گاوهای دیگر را نمیخورد. هیچ گاوی غمباد نمیگیرد. هیچ گاوی رشوه نمیگیرد. هیچ گاوی اختلاس نمیکند. هیچ گاوی آبروی دیگری را نمیریزد. هیچ گاوی خیانت نمیکند. هیچ گاوی دل گاو دیگری را نمیشکند. هیچ گاوی دروغ نمیگوید.

هیچ گاوی آنقدر علف نمیخورد که از فرط پرخوری مجبور شود روی آن همه علف یک آفتابه عرق سگی بخورد و بعدش راه بیفتد توی کوچه خیابان در حالی که گاو طویله کناریشان از گرسنگی شیر نداشته باشد تا به گوساله اش شیر بدهد.

هیچ گاوی همجنس بازی نمیکند. هیچ گاوی گاو دیگر را نمیکشد  ..هیچ گاوی...  

اگر بخواهم در مورد فواید گاو بودن بگویم، دیگر زنگ انشاء میخورد و نوبت بقیه نمی شود که انشایشان را بخوانند.

اما به نظر من مهمترین فایده گاو بودن این است که دیگر آدم نیستید...

 لباس ما از گاو است، غذایمان از گاو، شیر و پنیر و کره و خامه و..... همه از گاو است.

 ولی... هیچ گاوی نگفت: من گفت :ما... 

لذت زندگی

ادیسون در سنین پیری پس از کشف لامپ، یکی از ثروتمندان آمریکا به شمار میرفت و درآمد سرشارش را تمام و کمال در آزمایشگاه مجهزش که ساختمان بزرگی بود هزینه می کرد... این آزمایشگاه، بزرگترین عشق پیرمرد بود. هر روز اختراعی جدید در آن شکل می گرفت تا آماده بهینه سازی و ورود به بازار شود. در همین روزها بود که نیمه های شب از اداره آتش نشانی به پسر ادیسون اطلاع دادند، آزمایشگاه پدرش در آتش می سوزد و حقیقتا کاری از دست کسی بر نمی آید و تمام تلاش ماموان فقط برای جلوگیری از گسترش آتش به سایر ساختمانها است! آنها تقاضا داشتند که موضوع به نحو قابل قبولی به اطلاع پیرمرد رسانده شود... پسر با خود اندیشید که احتمالا پیرمرد با شنیدن این خبر سکته می کند و لذا از بیدار کردن او منصرف شد و خودش را به محل حادثه رساند و با کمال تعجب دید که پیرمرد در مقابل ساختمان آزمایشگاه روی یک صندلی نشسته است و سوختن حاصل تمام عمرش را نظاره می کند!!! پسر تصمیم گرفت جلو نرود و پدر را آزار ندهد. او می اندیشید که پدر در بدترین شرایط عمرش بسر می برد. ناگهان پدر سرش را برگرداند و پسر را دید و با صدای بلند و سر شار از شادی گفت: پسر تو اینجایی؟ می بینی چقدر زیباست؟!! رنگ آمیزی شعله ها را می بینی؟!! حیرت آور است!!! من فکر می کنم که آن شعله های بنفش به علت سوختن گوگرد در کنار فسفر به وجود آمده است! وای! خدای من، خیلی زیباست! کاش مادرت هم اینجا بود و این منظره زیبا را می دید. کمتر کسی در طول عمرش امکان دیدن چنین منظره زیبایی را خواهد داشت! نظر تو چیست پسرم؟!! پسر حیران و گیج جواب داد: پدر تمام زندگیت در آتش می سوزد و تو از زیبایی رنگ شعله ها صحبت می کنی؟!!!!!! چطور میتوانی؟! من تمام بدنم می لرزد و تو خونسرد نشسته ای؟! پدر گفت: پسرم از دست من و تو که کاری بر نمی آید. مامورین هم که تمام تلاششان را می کنند. در این لحظه بهترین کار لذت بردن از منظره ایست که دیگر تکرار نخواهد شد...! در مورد آزمایشگاه و باز سازی یا نو سازی آن فردا فکر می کنیم! الآن موقع این کار نیست! به شعله های زیبا نگاه کن که دیگر چنین امکانی را نخواهی داشت!! توماس آلوا ادیسون سال بعد مجددا در آزمایشگاه جدیدش مشغول کار بود و همان سال یکی از بزرگترین اختراع بشریت یعنی ضبط صدا را تقدیم جهانیان نمود. آری او گرامافون را درست یک سال پس از آن واقعه اختراع کرد.  

برگرفته از بلاگ ترنم

من چنین ام!!!

من چنین ام احمق ام شاید !

که می داند

که من باید

سنگ های زندانم را به دوش کشم

به سان فرزند مریم که صلیبش را

و نه به سان شما

که دسته ی شلاقتان را می تراشید

از استخوان برادرتان

و رشته ی تازیانه ی جلادتان را می بافید

از گیسوان خواهرتان

و نگین به شلاق خودکامگان می نشانید

از دندانهای شکسته ی پدرتان

چاخان نکن یوزارسیف

چرا دروغ میگی؟ 

کی سیم کارت یک میلیونی رو دادی ده هزار تومان اون سیم کارت هنوز سیصد هزار تومانه!

یوزار جان وقتی که میگی داریم 7 میلیون تن فولاد تولید میکنیم و این در جهان امروز خیلی خوبه بگو تولید ژاپن 137 میلیون تن است! 

تو کی بودجه تحقیقاتی به دانشگاهها دادی؟ 

مگه غیر از اینه که حتی پایان نامه ها رو باید با هزینه ی خودمون انجام بدیم و یک ریال هم از دولت دریافت نمیکنیم؟ 

اون ببو گلابی هایی که اون پایین دارند خزعبلات تو رو گوش میدهند هر چی هم خر باشند لااقل وضعیت مسکن رو خوب میدونند پس در این یک زمینه اصلا خالی نبند 

و 

کمی شرم کنید 

خواهش می کنم فقط یک کم شرم کنید و این ملت رو اینقدر هالو فرض نکنید

۴

نفی خشونت میخوانیم

بلدیم ساعتها راجع به

عدم خشونت تئوری بدهیم

مخملین

اما اگر کسی گفت بالای چشمت ابرویت

آنقدر میزنیمش

که تخم بگذارد!!!

ببوسالاری !

 ا..ب..ر..ا..ه..ی..م  ن..ب..و..ی

البته قرار نیست این مطلب را هیچ خارجی بخواند، چون من هم مثل شما به این نتیجه رسیدم ‏که این بچه عقب مانده مان را بهتر است خودمان به نیش بکشیم و تنهایی دردسرهایش را ‏تحمل کنیم تا اینکه هر روز تشک های دیشب اش را پهن کنیم جلوی چشم همسایه که از وسط ‏تنگه هرمز هم آن را ببینند. اصلا موضوع این چیزها نیست، موضوع چیزهای دیگری است.‏

تلفات هوای تهران از ارتش آمریکا بیشتر است

اگر فرض کنیم که مسوول مرگ همه کسانی که در عملیات انتحاری عراق می میرند، ‏آمریکایی ها هستند و اگر فرض کنیم مسوول مرگ همه شیعه ها و سنی هایی که سالهاست در ‏عراق و کشورهای مسلمان همدیگر را کشته اند آمریکایی ها هستند و اگر فرض کنیم که ‏مسوول مرگ مسلمانانی که در هنگام زیارت کربلا و نجف هر سال همدیگر را زیر دست و پا ‏له می کنند آمریکایی ها هستند و اگر فرض کنیم مسوول همه آدم ربایی ها و کشتن افراد ‏بوسیله آدم ربایان آمریکایی ها هستند و اگر فرض نکنیم که اگر آمریکا به عراق حمله نکرده ‏بود، وجود صدام حسین بطور عادی در هر ماه حداقل باعث کشته شدن هزار نفر در عراق ‏نمی شد، و با همه این موارد اگر کل تلفات جنگی آمریکا در این سالهای حمله به عراق را ‏محاسبه کنیم، بطور متوسط میزان تلفات جنگ در عراق در پنج سال گذشته روزانه 100 نفر ‏بوده است، در حالی که میزان تلفات ناشی از آلودگی هوای تهران، روزانه 150 نفر است و ‏هر روز فقط در تهران 150 نفر بخاطر نداشتن یک حکومت باشعور که بتواند شهرداری ‏تهران را اداره کند کشته می شوند.‏

نتیجه گیری: میزان تلفات هوای تهران از تلفات ارتش آمریکا در عراق بیشتر است.‏

تلفات جاده های ایران از اسرائیل بیشتر است

اگر فرض کنیم اسرائیل با همین شدت که غزه را بمباران می کند، نه به مدت یک ماه بلکه ‏دوازده ماه در سال و نه فقط امسال بلکه به مدت سی سال به حمله به غزه ادامه بدهد، و اگر ‏فرض کنیم که تمام تلفات فلسطینی ها از نظامیان باشد و هیچ کدام از فرماندهان و نیروهای ‏حماس کشته نشده باشد، در بدترین حالت اسرائیل در حالت حمله شدید خود روزانه 50 ‏فلسطینی را می کشد، در حالی که جاده های ایران بطور معمول و هر ماهه و به مدت سی ‏سال است که هر روز 90 نفر را می کشد.‏

نتیجه گیری: میزان تلفات جاده های ایران از اسرائیل بیشتر است

دزدیهای مفسدین و اشتباهات پابرهنگان

اگر فرض کنیم تمام اموالی که توتال به خانواده هاشمی رشوه داده است، واقعا داده شده باشد و ‏اگر فرض کنیم که مهدی و محسن هاشمی 50 میلیون دلار پول را به دست آورده باشند و اگر ‏همه شایعات مربوط به ثروت علی هاشمی درست باشد و اگر تمام خانه هایی که گفته می شود ‏یکی از اعضای فامیل هاشمی در تورنتو دارد، واقعا متعلق به خانواده هاشمی رفسنجانی باشد ‏و از جمله قهوه خانه های ریپوبلیک هم که متعلق به هاشمی های دیگری است مال هاشمی ‏رفسنجانی باشد و قطعا هم از راه بالاکشیدن اموال عمومی و استفاده از بیت المال به دست آمده ‏باشد.حتی اگر تمام اموالی که یک آقایی به اسم بیات در بلژیک دارد، متعلق به بیات نباشد و ‏بیات اسم مستعار رفسنجانی باشد و اگر فرض کنیم تمام آن چه محسنی اژه ای هم در دادگاه به ‏کرباسچی نگفت [اما خدابیامرز زواره ای و دیگر اعضای جناح راست گفتند و بعدا معلوم شد ‏خودشان هزار ماشاله دارند] درست باشد و او از همه رشوه گرفته باشد و سیصد سکه رشوه ‏داده باشد و اگر فرض کنیم شایعات و مزاح ها هم صحت داشته باشد، کل اموال مسروقه و به ‏یغمارفته توسط خانواده هاشمی و دوران خاتمی [یعنی در هجده سال گذشته] احتمالا چیزی در ‏حدود صد میلیون دلار خواهد شد، که این مبلغ معادل اتلاف بیت المال و بودجه دولت توسط ‏دولت احمدی نژاد در عرض 12 ساعت در چهار سال گذشته است. ‏

نتیجه گیری: خطر پابرهنه از دزد بیشتر است

دیکتاتورها و بی عرضه ها

اگر فرض کنیم که رژیم رضاشاه پهلوی یک حکومت دیکتاتور بود که مخالفانش را با تزریق ‏آمپول هوا در زندان می کشت و اگر فرض کنیم خیلی از زندانیان رضاشاه که در زندان به ‏دلیل ابتلای به تیفوس مردند، توسط رضاشاه کشته شده باشند و با همه اینها اگر تصور کنیم که ‏حکومت رضاشاه معروف به قلدر حکومت یک بیسواد بود که دشمنانش را می کشت، تعداد ‏کل کشتگان حکومت رضا شاه در طول بیست سال، از تعداد تلفات یک ماه یخبندان دولت ‏احمدی نژاد که در آن هزار نفر به دلیل بی عرضگی دولت از سرما مردند، کمتر بود.‏

نتیجه گیری: خطر معجزه قرن بیست و یکم از دیکتاتور قرن بیستم کمتر است.‏

پلیس ها و دزد ها

اگر فرض کنیم یک زن پزشک با نامزدش در یک بیابان گرفتار شوند و ده نفر دزد کثیف و ‏رذل و بی شرم و ظالم آنها را پیدا کنند و متوجه شوند که آن دو نامزد هستند و زنی که همراه ‏مرد است پزشک است و متوجه شوند که زن مذکور، از سرو رویش می بارد که خانم ‏محترمی است، احتمالا در بدترین حالت تمام اموال آنها را می دزدند و می روند، اما اگر همان ‏موقع نیروی انتظامی همدان سربرسد و همین خانم دکتر را با نامزدش بگیرند و به نیروی ‏انتظامی ببرند، احتمالا به زن مذکور تجاوز می کنند و اگر خوش شانسی خاصی نیاورد، او را ‏می کشند.‏

نتیجه: مواظب باشید هرگز از دزد به پلیس همدان شکایت نکنید.‏

‏..... و ادامه ماجرا

امروز می خواستم درباره این بگویم که ما تا چهار سال قبل با سالی 15 میلیارد دلار درآمد ‏ارزی کشورمان اداره می شد و تقریبا تمام شاخص های اقتصادی مان از امروز جلوتر بود، و ‏می خواستم بگویم که ما در هر سال پانزده میلیارد دلار( به اندازه بودجه یک سال نفت) فقط ‏از درآمد مشترک حوزه پارس جنوبی را بخاطر بی عرضگی و بی برنامگی دولت احمدی ‏نژاد از دست می دهیم..... و می خواستم بگویم که میزان اتلاف هزینه ناشی از وجود یک و ‏نیم میلیون تا دو میلیون نفر معتاد در ایران که باعث شده است ایران مهم ترین تولید کننده، ‏عبور دهنده، مصرف کننده و مبارزه کننده با مواد مخدر باشد از کل تلفات قاچاق انسان در ‏جهان و از تلفات جنگ ویتنام بیشتر است و به عبارتی ما به عنوان ام القرای اسلام، بیش از ‏تمام جهان فاسد موجود فاسد پرورش می دهیم...... و می خواستم بگویم که آمریکا که به ‏عنوان جنایتکار علیه اش شعار می دهیم و اسرائیل که ما به عنوان تروریسم دولتی آن را می ‏شناسیم... در حالی که تعداد کسانی که در عدالت گستر ترین دولت حکومت پابرهنگان از ‏گرسنگی در دو سال گذشته مردند 48 نفر بوده است.... و می خواستم بگویم..... راستی، من ‏این حرف ها را برای کی می زنم؟

نتیجه گیری اخلاقی: تلفات ناشی از حماقت از تلفات ناشی از جنایت بیشتر است