تراوشات مغز پریود من

کاش بیداری و آرامش جمع می شدند

تراوشات مغز پریود من

کاش بیداری و آرامش جمع می شدند

جون هر کی دوس دارین....

آقایون 

خانما 

خواهش میکنم 

تمنا میکنم 

جون هرکی دوس دارین 

اینقدر پیامهای تبلیغاتی مزخرف فروش افسانه ی جومونگ و قرص لاغری و عصاره ی پیاز و افزایش دهنده ی میل جن...ی و چه میدونم این چیزای تخمی واسه من نذارین. 

من اگه چیزی بخوام خودم بلدم از کجا بخرم. 

پدرم در اومد از بس که روزی 60 تا پیام تبلیغاتی پاک کردم!!! 

........................ 

حالا کافیه این پست رو بدم بالا بازم شروع میشه!

نظرات 3 + ارسال نظر
یه دوست شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ق.ظ

سلام.
بلاگ زیبایی دارید. اینجا هم سر بزنید دوستان خوبی پیدا میکنین. www.taktazchat.com
به امید دیدار

301040 شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:22 ق.ظ http://301040.blogsky.com

سلام.
ببین رفیق. این تبلیغات رو آدما نمی ذارن که. یه سری نرم افزار لعنتیه که توی همه ی وبلاگا کثیف کاری می کنه. خدا لعنت کنه کسی که در این مکان -و یا مکان های دیگه ی فرهنگی- آشغال بریزه!!!
اه
منم شاکلیم!!
http://301040.blogsky.com

سارا خانم شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام رفیق
نبینم اینقدر درهمی........
ولی راستش اصلا حوصله دلداری دادن ندارم.....
تقریبا اوضای منم داغون.........
فکر نکن .........اینی که مینویسم رو بخون.......به توان ۱۰ کن......
میدونم تو هم زندگیت بیدرد نیست.......
مال کی نیست
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی میدونی از چیش دارم میسوزم......
نصف این مشکلات در در روابط و فرهنگ غلطمونه.......
دیگه نمیدونم چه چیزی باید بخورم.......تا خدا دست از سرم برداره
سعی کن........صبور باشی
حالا واسه چی و کی
خودم هم نمیدونم
این چیزیه که یه رفیق خیلی ماه........روش میشه قسم خورد.........همیشه میگه
پس تو هم صبر کن.
تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد