تراوشات مغز پریود من

کاش بیداری و آرامش جمع می شدند

تراوشات مغز پریود من

کاش بیداری و آرامش جمع می شدند

ادب مرد....

چندین و چند بار مناظره ی آقای احمدی نژاد و میر حسین رو از اینترنت بازبینی کردم. 

احمدی نژاد به حدی بی تربیت و بی اخلاقه که راهی واسم نمانده جز اینکه شرکت کنم و به میر حسین رأی بدهم. 

کاری ندارم که ادعاهاش در مورد هاشمی و ناطق چقدر صحت داره که البته شکی در فساد مسوؤلین این حکومت نیست. 

ولی این اشخاص هرچی هم که به مملکت لطمه زده باشند به پای لطماتی که از حماقت و دزدی های احمدی نژاد و اطرافیانش خوردیم نمی رسد. 

به عقیده ی من موسوی تنها کسی است که بعد از مدتها داره منطقی حرف میزنه و به یاری خرد پیش میره. 

شاید کروبی و اطرافیانش حرفهای شیک تری بزنند ولی شکی نیست که وعده های اونها عملی نخواهد شد. 

من فکر میکنم فعلاً همین حداقل هایی که موسوی و خاتمی مطرح میکنند رو به دست بیاریم بهتره! 

بقیه ی حرفها خیال پردازی است و غیر عملی.......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد